حلماحلما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حلما

بیماری حلما جون

1392/11/30 12:56
نویسنده : مامان زهره
292 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 12 دی ماه بود که متوجه شدم دمای بدنت بالا رفته وتب کردی ،اولش خیلی جدی نگرفتم ،قرار شد با باباجون ببریمت دکتر،مقداری قطره استامینوفن دمای بدنتو پایین آورد ،گفتیم حتماحالت خوب شده ،اما ساعت 1:30 شب وقتی خواستم بغلت کنم و بهت شیر بدم دیدم دستم سوخت . دمای بدنت به 37.8 رسیده بود .حالت خیلی بد بود .فقط گریه میکردی و می خواستی تو بغلمون باشی اما اگه بغلت می کردیم دمای بدنت بالا تر میرفت .من و باباجون به سختی تا صبح بیدار بودیم و نگهت داشتیم .تا صبح فقط 2 ساعت خوابیدی که همش هم ناله می کردی . فردا صبح بردیمت دکتر . خانم دکتر به محض معاینه گفت وضعیت ریه هات خرابه .2 تا آمپول بهت داد تا زود خوب بشی ،چون در غیر این صورت مجبور به بستری کردنت می شدن .آمپول رو زدی ولی برخلاف بچه های دیگه خیلی گریه نکردی ، آخه تو دختر صبور و ناز من بودی ...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان حلماجان
27 بهمن 92 16:10
وای یه حلمای خوشمزه اینجاست. ولی حیف که عکسی ازش نمیبینم. مامانی عکس دخملونو بذارین.به ماهم سر بزنید
Zohre hamidi
30 بهمن 92 23:17
ای جانم. دخترمون حالش بد شده بوده؟ ایشاله که الان خوب شده باشه. مامانش بخاطر اومدن این دخمل خوبمون تو زندگیت بهت یه عالمه تبریک میگم. از طرف من هوارتا ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما می باشد